pátek 8. května 2009

Co život dal a vzal....


Můj život se v posledních třech letech proměnil v jízdu na horské dráze. Nutno přiznat, že po vážné nemoci a následné roční rekonvalescenci se daly jisté potíže předpokládat, ale měla jsem dojem, že problémy, se kterými jsem se musela v minulých měsících potýkat řeší jen hrdinové akčních filmů....

Ještě není zcela vyhráno, ale zdá se, že mám nakročeno ke zdárnému dořešení.

Překvapivě mě tohle období dodalo sílu, víru v sebe a díky zodpovědnosti za osudy svých dvou i čtyřnohých miláčků jsem v sobě objevila i novou vlastnost - bojovnost.

Co mi tedy život dal? Už vím vše o převodu a prodeji pozemků a nemovitostí, naučila jsem se orientovat v právních záležitostech, které se týkají likvidací firem a snad jsem blíž rozeznání podvodníka a slušného člověka. Tady pozor, těch opravdu slušných, kteří skutečně nechtějí vytěžit z neštěstí druhého je jako šafránu. Netrápí mě to, už jsem to přijala jako fakt. Takový je prostě stav v naší společnosti. Mrzí mě jen, že mezi ty nepoctivé jsem musela zařadit některé své blízké a nejbližší.

Na druhou stranu jsem získala několik výborných přátel a posílila přátelství s lidmi, kteří mě životem už několik let provázejí.

A co mi život vzal? Zbavil mě naivity, která mi nekonečně komplikovala život.

Žádné komentáře:

Okomentovat