neděle 20. prosince 2009

Radost a smutek


Venku mrzne. Už několik dní hodně mrzne. V porodní bedně máme od pátku 9 štěňátek a jednu mámu Arinku. Veterinář neměl v sobotu čas, objednal nás až na neděli odpoledne. Chvilku po telefonátu s ním porodila Arinka desáté štěně - mrtvé :-(. Byl to veliký kluk a my byli v šoku. Se slzami v očích jsem přemýšlela, co s mrtvolkou. Venku mrzne. Uložila jsem ho do plastové krabičky a dala na mrazák. Do půl hodiny se narodilo další - živé - štěně, opět chlapec. Príma, máme stav 5:5 a zdá se, že už je to stav konečný :-).
Večer jsme si s dětma sedli kolem porodní bedny, převážili štěňátka a dali jim jména. Krásná mohutná fenečka s reflexně oranžovou stužkou dostala jméno Adelle a bylo rozhodnuto, že zůstane u nás.
Převlékla jsem Arči už po šesté bednu, pověsila prádlo, dala prát prádlo, vytřela, nachystala Arči výživnou večeři, nakrmila, vyvenčila........bylo toho moc. Ve čtyři jsem usnula, vzbudila se v šest, utíkám k Arince a pod ní zalehnutá Adélka. Bože proč mi to děláš??????! A ještě k tomu tak děsně mrzne...
Další plastová krabička a znovu mražák.
Po pár hodinách začal náš kocour plakat. Ne, přímo řval bolestí. Hrome, veterinář ordinuje až od 16,°° ! Za chvíli umřel Anetce v náručí. To už nezvládnu, brečím nahlas a nemůžu se ovládnout. Objímám děti a melu něco o tom, že nás to má asi něco naučit.......ale proboha co??????????
Naštěstí venku mrzne, v mražáku už není místo a kocourek byl velikej. Vložili jsme ho do velké, pevné krabice a tu uložili do venkovního krbu. Musíme počkat, až se trošku oteplí...
Žal léčím pozorováním mrňousků. Mám z nich radost. Trošku se to s tím smutkem vyváží....


Žádné komentáře:

Okomentovat