středa 26. května 2010

Nová hlava.....

Mám už od dětství velešikovnou přítelkyni, v posledních letech velmi žádanou kadeřnici.
Včera si mě vzala do parády a z velké části mě zbavila nejen truchlivé nálady, ale hlavně odrostlé a neupravené hřívy.
Vali dííííky, zase se cítím o fous líp.

7 komentářů:

  1. Ahoj má milá,

    jsem Ti včera říkala, že - "Jsi kočka, jsi kočka ..."

    Krásný den Ti přeji
    S.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji beruško, fakt se cítím skvěle. Taky přeju krásný den a večer se ozvu.
    Objímám vás všecky
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. TAK TO JE DOBŘE ,ŽE NÁLADA JE O KOUSEK LEPŠÍ .
    HEZKÝ CELÝ DEN PŘEJI A TROCHU SLUNÍČKA .

    OdpovědětVymazat
  4. Bohdanko děkuji :o), dnes tady to opravdové konečně svítí... Taky přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Martinko,jsem ráda za návštěvu mého blogu a budu moc ráda za každičkou zprávičku od Vás.Váš blog je krásný,budu chodit nakukovat...hezký víkend snad sluníčkový přeje Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Soninko děkuji, mě se u vás ohromně líbí...a máte krásnou a šikovnou dceru. Ta moje bude maturovat za dva roky, tak doufám, že budu taky tak šťastná, jako vy :-). Krásný večer...

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko zdravím a moc děkuji.Holčiny mám dvě,16 let a 19 let.Ta mladší půjde v září prvním rokem také studovat na střední školu a Pavča tedy po maturitě také na vysokou.Dělají mi opravdu velkou radost.Také děkuji za návštěvu na mých stránkách a budu držet palečky i když je to za dva roky,ale určitě se budete Martinko těšit a dojímat se stejně jako já.Máme tady léto a sluníčko,které jsme si tak přáli,tak si užijte krásný den a prima víkendík...já ho bohužel budu mít pracovní...Soňa

    OdpovědětVymazat