pondělí 28. září 2009

Dárce

Mám nejúžasnějšího psa. Ne, mám čtyři báječné vlkodavy, ale Aki je ten úplně nejlepší. Dnes už po třetí daroval krev nemocnému pejskovi Danečkovi.
Dany má rakovinu slinivky a může být operován pouze tehdy, pokud bude mít dobrou krev. Aki mu ji dal už letos v dubnu a Daneček se zotavil tolik, že se zdálo, že operace nutná nebude. Ale v posledních týdnech se jeho stav zhoršil, přestal jíst i chodit, hrozivě zhubnul.
V pátek mu Aki dal krev a dnes ještě jednou - pro jistotu. Už v sobotu byl veselejší, začal přijímat potravu a dnes nás na veterině vítal a radostně pobíhal :-)) !

pokrevní bratři

Daneček

čestný dárce s pacientem

3 komentáře:

  1. To je krásný. Aki je borec!!!! Posílám mu pohlazení.Kami :o)www.kavaza.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Kami Akimu jsem pohlazení předala :o). Bohužel tentokrát jsme nepomohli - Daneček svůj boj 13.10. chvilku před půlnocí prohrál. S majiteli jsem v kontaktu a všichni jsme z toho moc smutní....

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda, úplně mi tvůj Akoušek vhrnul slzy do očí, přesně takového jsme měli kokříka a jmenoval se Deny.
    Je to Pan Pes - Hrdina!!!
    Dana

    OdpovědětVymazat