pondělí 28. září 2009

Prázdninové cestování

Velké pracovní vytížení mi nedovoluje přispívat častěji, dokonce jsem od posledního přihlášení zapomněla heslo :-).

Mé pubertální děti (zatím co já byla v práci) trávily prázdniny doma u počítače. Protože máme akutní nedostatek prarodičů - rozumněj žádné - jsem vděčná za letní tábory. Miláčkové na deset dní vypli laptop a herní PC a užívali si krásnou přírodu na Jesenicku.

V den jejich návratu jsem přehodila zavazadla a vyrazila s Rikoušem a dvěmi našimi fenkami k přátelům vlkodavářům do rakouské Kitsee. Syn je skvělý navigátor a bavič a tak nám cesta báječně uběhla. Petra, Denis i jejich hafani nám připravili nabitý program, ani jsme nestíhali fotit. Já mám asi nejsilnější zážitek z noční Bratislavy. Petra - produkční jedné slovenské TV stanice - zná starou Bratislavu opravdu dokonale. Prošli jsme všechna náměstí - na jednom probíhala mini diskotéka v latinskoamerických rytmech, několik turistů tančilo, mnozí postávali kolem a vlnili se v rytmu. Ochutnali jsme nejlepší zmrzlinu a taky sushi (úúúžasná mňamka), obdivovali jsme nádherně nasvícenou architekturu, sochy a kouzelné uličky. Překvapilo mě, jak rušně to město v noci žije. Na lavičkách a sochách posedávali lidé s laptopy na klíně - v centru je připojení zdarma, restaurace i kavárny měly plně obsazeno.

paparazzi





Čumil


Schöner Nácihi - bývalý vážený štamgast místní kavárny

Žádné komentáře:

Okomentovat